PAINONHALLINTAA JA MITTAUKSIA

Kesä tulee taaskin kovaa vauhtia ja jokainen lehti pursuaa erilaisia laihdutusmenetelmiä. Kaikki aloittavat uuden elämän uusien "tehodieettien" avulla ja odottavat ihmeitä tapahtuvaksi. Kaikki myös tietävät ettei ihmeitä tapahdu, ellei ole valmis laittamaan itseään peliin. Mitään "rehukuuria" ei tarvita, vaan normaalia ruokaa pienempinä annoksina useammin, riittävä matalasykkeinen liikunta ja lihaskuntoharjoitteet  ovat avaimet painonpudotukseen.

Tarjoan sinulle työvälineen edistymisesi seuraamiseen kehonkoostumus- mittauksen avulla, jolla mitataan painoa, painoindeksiä, rasva- ja lihasmassan suhdetta sekä sisäelinrasvan määrää. Voit seurata harjoittelusi tuloksia puolen vuoden ajan kolmella eri mittauskerralla. Tavallinen vaaka kertoo vain painon, mutta ei sitä, miten rasva- ja lihasmassan suhde muuttuu. Tavoitteena on, että lihasmassa kasvaa ja rasvamassa putoaa. Rasvamäärän putoaminen merkitsee myös sisäelinrasvan, joka on terveydelle kaikkein vaarallisinta, vähenemistä.

Tarvittaessa saat oman harjoitusohjelman kuntosi mukaan räätälöitynä.

Olen Hinnasto sivulle koonnut erilaisia osia, joita yhdistelemällä voit rakentaa itsellesi sopivan harjoitus ohjelman.

Ota reippaasti yhteyttä ja tehdään haaveista totta!

 

 

Tuija Loukimo

050 3611265 / tuija.loukimo@luukku.com